motivational maps, irodai munkások laptoppal
Mit vizsgál a motivational maps és hogyan viszi ez előbbre a cégeket?
Share:

Egy nyugatias szemléletmódra épülő cég esetében fontos szempont az, hogy a munkavállaló tényleg jól érezze magát a munkahelyén. Kommunista örökség, hogy azt várják el a munkáltatók, hogy a náluk dolgozó emberek csak úgy maguktól a fizetésükért cserébe extra erőfeszítéseket tegyenek.

Azért, ha azt várjuk, hogy erőfeszítést tegyen egy munkavállaló már arra van szükség, hogy adjon neki extrákat a munkáltató. Az egyik mód arra, hogy kiderüljön, hogy mi motivál egy alkalmazottat, az a motivational maps nevű teszt töltetése, és az eredmények megfelelő értelmezése utána az egyénre szabott motivációs stratégia elkészítése. A motivational maps azt mutatja meg, hogy az adott munkavállaló a fejlődés, eredményesség, kapcsolatok tekintetében milyen motivátor hatására érzi majd magát a lehető leglelkesebbnek a munkavégzés során.

A munkáltató érdeke tehát az, hogy a munkavállalói lelkesek legyenek és ezért előbbre vigyék a cégét. Ha nem egyértelmű, hogy mi az, ami lelkesítően hat számukra, akkor a motivational maps által kideríthető. A három fő területen belül három-három motivátor fontosságát mutatja ki a teszt a kitöltést követően.