székhelyszolgáltatás, tárgyaló férfi
Könnyebb élet székhelyszolgáltatással
Share:

A mai modern világban már számos olyan szolgáltatást lehet igénybe venni, ami megkönnyíti az ember életét valamilyen formában. Ilyen a székhelyszolgáltatás is, ami különösen a kisvállalkozók dolgát teszi egyszerűbbé, akik nem rendelkeznek még akkora vállalattal, hogy saját irodát béreljenek titkárnővel, de nem szeretnék az otthonukba bejelenteni a székhelyüket.

A cégalapításkor ki kell jelölni, hogy hol lesz a cégünk székhelye. Erre sokféle megoldás lehet, be lehet mondjuk jelenteni azt a saját otthonunkba is, de ennél valamivel kényelmesebb megoldás a székhelyszolgáltatás, ami jóformán egy személyi titkárnője lesz a cégünknek, csak épp nem egy személy személyében, hanem egy egész cég képében.

A székhelyszolgáltatás egy kis extra szervezéssel és egyeztetéssel megköthető már a cégalapítás pillanatában, így nem kell egyáltalán azzal bajlódni majd, hogy mi fogadjuk és mi rendszerezzük otthonunkban a hivatalos leveleket. A szolgáltatást biztosító cégek frekventált helyeken létesítenek irodákat, ha ide jelentjük be a céget, akkor ez fog szerepelni a cégnyilvántartásban. A terheket, mely a levélküldemények fogadásáról és tárolásából áll, illetve abból, hogy ezeket szükség esetén be kell mutatni a NAV-nak, a székhelyszolgáltatásért felelős cég végzi el a vállalkozó helyett, akinek így alkalma nyílik kizárólag azzal foglalkozni, amit szeret csinálni, ami miatt vállalkozni kezdett. Ha szeretne valaki ezzel a lehetőséggel élni, akkor érdemes megbízni egy céget a bejelentéssel, akik ezzel egyidejűleg a székhelyszolgáltatásokat biztosító cégek között, ma már rengeteg ilyen van országszerte.